VILKEN KVÄLL

Vilken kväll de va igår ! Helt sinnesjukt !
Som ni läste i tidigare inlägg var tanken att jag och maja skulle käka pizza och sova hos mig, bara chilla.
Men när klockan va 8 på kvällen kände vi båda för att åka in till björket. Så vi slängde på oss något sletet  och så körde pappa in oss. Det va sjukt lång kö. Vi köade i 45-50 min, men de va de värt. För vi hade så jävla kul !
Det var mycket mer folk som man kände denna gången, bättre musik. ahh riktigt kul var de!
Men vi åkte hem vid 10 över 12. Lite synd för detta är en kväll jag sent kommer att glömma.

Maja åkte hem till sig efter björket. Jag förstår henne. Ibland vill man sova i sin egna säng. Fast hon har alla sina grejer kvar här, Onepiece, kameran så de känns rätt nice . Jag har på mig henne Onepiece nu . hihi den är så skööön ! men jag får väl snart ta förväl av den...

Idag händer inte ett skit. Mys !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0