VILKEN DAG

Vilken dag !
Dagen började med att jag vaknade hos fanny. Åt frukost fanny och sen kom pappa.
Bytte om, sen kom maja och sen drog vi in till hässleholmsgården och dansade ZUMBA ! de va riktigt jobbigt men de va inte 100% kul faktiskt men de blir säkert bättre nästa gång.
Efter zumban sa vi att maja skulle följa med mig upp till ip. där va de a-lagsmatch. men när vi kommer hem är de 10 cm med vatten i hela källaren. great...mitt rum stod i vatten. jaha där kom en strumpa flytande...typ.
så de va bara att börja sopa ut vattnet ut källaren, inte de allra lättaste ska jag säga. Men hela familjen hjälpte till. Louise hade hunnit ner i mitt rum och la upp alla mina kläder i sängen annars hade halva min gaderob varit rakt ner i soptunnan..så jag va rätt så lycklig att jag har en syster som också tänker på kläder. HAHA !

Men sen drog iaf jag och maja upp på matchen. 5-1 till hörja. NICE !
Där satt vi med viktor, casper, jonathan & några andra efterblvina männsikor. Trevligt hade vi. Mycket garv.
Efter matchen cyklade vi hem men vi stannade vid skolan där vi hade riktigt kul. FYFAN va jag garvade asso !
FEST HOS TOMMY!  HAH ! sen efter en stund kom julia också. mycket trevlig. vi satt där och prata och skrattade, cyklade lite, lekte på skolan (hahaha) Maja & Julia pratade om någon träning så jag frågade va de va för någon träning , deras konståkningsträning. Jag va så fräck och frågade om jag fick följa med och titta och de fick jag. Hem och duschade snabbt. Skalade en morot och sen kom Julia. Dags för avfärd. haha. Men när vi kom till tyrs hov då var där inte en människa och där va heeeeeelt släckt. RANDOM ! men sen fick vi reda på att de inte va någon träning. Nehe, de va bara att åka hem igen. Så nu sitter jag här efter en grymt långt dag. men en riktigt rolig och inntresant dag. Tack alla som gjorde denna dag helt underbar! Nu kallar sängen på mig, nej den skriker efter mig ! PUSS PÅ ER !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka e efterblivna?

2011-09-12 @ 17:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0