SÖNDAG


Gokväll bloggen .
Zumban idag va riktigt rolig. De va fart, man blev svettig, hon visade stege. AH de va riktitg roligt !
Det blir bara bättre och bättre.
Efter zumban stack vi hem, duschade, åt och cyklade upp till villevallen. Hörja losade med 2-1. Johan (en i
laget) skallde en annan kille i de andra laget. så ambulansen fick komma. inte kul. Men han klarade sig hyffsat tror jag...
När matchen va slut, stack vi hem. Åt lite till och sen stack vi till majas träning. Medans maja tränade gick
jag slingan men fy fan va läskigt de va. Gick dock bara halva för de började mörkna ganska så snabbt.
Så jag traskade in i ishallen och dansade lite, kollade på när maja och alla åkte. väldigt duktiga är dom, de
måste jag få säga.
Nu ska jag ner och hämta glasa. POSSPOSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0