KVÄLLSBLOGGEN

Nu är det snart dags för alice att slå ihop sina ögon och sova inför kommmande dag. Men först tänkte jag bara ge er ett litet inlägg.
Imorgon slutar vi kl 13.00. SÅ JÄVLA SKÖNT ! det innebär då att jag, fanny, maja och andré sätter oss på tåget in till stan. Tar en liten shoppingtur. Själv ska jag leta efter vinterjacka. De börjar bli dags nu. usch ! Ett par vinterskor också. mamma och pappa erbjöd sig att betala jackan och mina skor. Det tackar man inte nej till .

Jag ska försöka få in lite bilder imorgon om jag har köpt något. Jag får panik när jag inte kan ta eller visa er bilder. åhh men vilket ilandsproblem. HAHA, de måste jag ju också säga. imorse va de lite stressigt hemma. Jag skulle ta på mig mina skor och jag märker att de ena skosnöret är längre än det andra och säger väl såhär:
ÅH JÄVLA SKOJÄVEL. ATT INTE MAN KAN SNÖRA ETT PAR SKOR LÄNGRE..
Man borde tänka sig för. OJ vilket långt inlägg det blev. nej nu måste jag stäga ihop datan OCH mina ögon GODNATT !

Slänger in en bild på underbara kusin .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0