KUSINBOMB

ÅH HERRE MIN FUCKING GUD SÅ TRÖTT JAG ÄR !
hej btw . Ännu en härlig helg har gått. Vi sov ju hos mormor och morfar till lördagen. vi åt frukost och sen drog vi oss upp mot borås. där mötte vi upp jussan och jullan, haha . gick och kollade i affärer, och min tanke var att gå in i någon affär som INTE finns i hässlehålan. Kanske hitta något fint, men nej de gjorde jag inte. Jag hittade vantar och mössa i vitt på gina. Så de köpte jag. Mer har jag inte handlat. Förvånade ?! OHJA !
nej, sen hade vi en liten kaosstund. Vi skulle ta bussen hem till kaj. Julia och jussan trodde att bussen gick två gånger i timmen, men de gjorde den inte, så vi fick vänta i 40 min innan bussen kom. Kom till kaj. Kollade filmer ifrån 98-00. (herre) bussen gick 10 över. vi börjar gå prick. Men när vi går ut ser vi att bussen är föpr tidig och kör. vi missar bussen. jippie ! springer till en annan busstation för att kanske hinna med den, men nej, nästa buss gick 10 över. den var försenad, och om vi inte var på stationen i tid missade vi bussen som tog oss till rydboholm. bussen kom för sent, vi missade bussen till holm och moster (som vi skulle till) fick komma och hämta oss. Vilken dag !

 vi deckade redan kl 20 över 11 på kvällen. Det är tidigt för att heta, jullan, lollo, jussan och alice.

Idag vaknade vi kl 10 ungefär, jag och jussan började kolla på pelle svanslös. Kl 12 skulle alla de andra komma för att senare fira morfar. Vi hann i tid. Alla packade in oss i bilen och körde mot ellagården. där vi hade brunch. (stavning) där åt jag så jag spracka. Jag åt, lax, pastasallad, melon, bejkon, kykling, smothie, citronpannakotta, två pannkakor och jaa de va nog inte riktigt allt.

Nu är jag helt slut, orkar inte skriva mer. hej d´å !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0