VILKET LOV

Hallllllu!!
Vilken helg det har varit! Den har varit riktigt hetsig!
I fredags va fanny och amanda här. somnade kl halv 4 och upp klockan 10.
Lördags, kollade på musikslaget, som va helt awesome! Det va riktigt jävla bra! Louise och deras kör kom på fjärde plats men dom va ändå bättre än alla andra!
Iaf, vi kom hem kvart över 1 och somnade nog runt halv 2. Upp klockan halv 11 för att dansa zumba klockan 12.
Med dessa ord kanske ni fattar att jag är riktigt trött nu! Hade kunnat gå och lägga mig nu..
Sista dagen på lovet. Det känns lite vemodigt. Men mitt lov har varit riktigt bra!
Tack till alla som har gjort mitt lov riktigt bra!
Nu blir de att bara slappa och lite senare ska jag ut och gå. Det behöver jag ! PUSS !
/aLICE
liten fin bild på mig...kanske jag är 4-5 år hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0