UTBILDNING

Utbildning idag med polarna. Om jag får säga mitt så tycker jag att det var en riktigt bra utbildning. Vi kom dit. Fick saft och fralla. Vi delades in i grupper. Medans min eller gruppen som  jag var i, kollade på film, lekte den andra gruppen lekar. Sammarbetsövninngar. Filmen vi kollade på handlade om ungdomar som har varit utsatta för mobbning under en lång tid. Vi fick frågor till filmen som vi skulle diskutera i grupp.
Viola sa att vi skulle få dit en hemlig gäst. Hon sa att hon hade försökt få tag i Kalle Kristansson (2:a i idol 2009) Han har ju gått på tyringe skola..men hon hade inte fått tag i honom...så istället blev den hemligaa gästen Agneta Dentback..HAHA mina förväntningar var ju ganska höga..men hon berättade om hur hon hade mobbat en flicka när hon var liten...jaa det va väldigt inntresant att lyssna på.
Utbildningen började klockan halv 8 och varade till 2. Fem över 2 gick bussen och utbildningen var uppe vid kurhotellet. Så jaa..jag fick springa. HUU JEDA MIG va trött jag var när jag kom in i bussen!
Nu sitter jag hos farfar och tar en fika. När jag kommer hem ska jag städa lite till och lite till och sen blir det läxa.
HEJ DÅ!
söta kusin!
Kolla in denna otroligt tuffa bloggen!
http://www.poppisdagar.devote.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0