ONSDAG

Halloj bloggen!
Denna dagen har inte varit bland dom bästa..Slog mig på idrotten idag. Dock var de Bosses fel. Och han gjorde det med vilje! Men nog pratat om det.
Fick reda på mitt engelskaprov. Fick 64,5 av 93 möjliga. Är helt okey tycker jag! Och en engelskahörförståelse, där fick jag 9av 10 möjliga.
Slutade tidigt idag. Alltid lika skönt. Och nu sitter jag här. Jag & Louise tog en runda bort till korna för att Louise skulle säga hej då. Hon flyttar ju imorgon. Helt sjukt! Men iaf, vi har inte varit där på typ 5 dagar. Så när vi kommer står dom en bra bit bort. Vi ropar på dem ett par gånger och så ser vi hur dem kommer i full fart. Helt awesome! Dom känner igen oss. Nästan så jag blev lite tårögd. Låter hur löjligt som helst men djur är det bästa som finns!
Nu ska jag göra ****läxan.hhe puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0