ONSDAG

Jag har fått tillsägelse av min goding ina, att jag ska uppdatera bloggen men jag har precis kommit hem. Jag & Maja har varit och handlat allt till övernattningen som vi ska ha på fredag. Det kommer bli riktigt kuuul! Fast de va tur att pappa va med på ett hörn annars hade vi inte haft någon frukost..hehhe de glömde jag och Maja att skriva ner på listan..hehe..
Alla slutade klockan 1 idag. veeeery nice, inte sant INA??? hahah ! Maja följde med mig hem idag och vi plockade lite äpplen och sen cyklade vi ner till korna..men 3 av korna va borta...fälde nästan en liten tår..usch jag har blivit så fäst vid de korna men de är smällar man får ta. Istället frågade jonathan om vi ville kolla på nyfödda kalvar. OM VI VILLE! så jävla söta är dom! Sen hjälpte till med att ge korna mat..hihi så söta är dom och nyfinka..
HAHA! har precis prata med ina i telefonen. ÅHH  vi har alldess för myckt att prata om ..ALLTID!
puss!
VÄRLDENS BÄSTA INA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0