MYSIG SÖNDAG

Fy vilket väder det är! Blåser och regnar, blåser och regnar. Pappa sa till mig att jag skulle gå ut med malte men jag är rädd att han flyger iväg..Hade ju inte varit så poppis om jag hade kommit in, pappa undrar vr malte är, nä han flög iväg..
Jag har haft en väldigt trevlig första advent! Suttit nu i snart 2 timmar med att göra egna julkort. Det va faktsikt jättemysigt. Mamma står vid spisen och gör gröt, det luktar saffran efter lussebullarna och lite stämmningsfull musik i bakrunden. Det låter inte helt fel!
nu ska jag hoppa in i duschen. Mamma köpte shampo, balsam och inpackning till mig idag för 500 kr...hehe.. Jag har jättekänslig hårbotten och jag har användt fel shampo nu ett tag så det kliar och jag är alldeds sönderreven i bottnen..inte kul !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0