MINA KOR ! (L)

hellue !
Hade ju tänkt att simma idag men jag kände att jag inte hade pengar till de. Jag ska ju som sagt till ullared imorgon.
Vid 10-tiden gick jag och louise en promenad. Vi gick till våra kor. Och denna gången fick dom en massa äpplen! Perney vågade sig fram och fick 4 äpplen! Han blir tuffare och tuffare tycker jag !
Fast den hemska tanken har nu kommit krypande på både mig och louise. Korna kommer ju någon gång åka till slakten så vi har lite smått panik för vi har redan blivit så festa vid dom. Så de är lite hemskt men så får man heller inte tänka! Tänk er själv. kor, inte så speciellt tama eller personliga..dom känner igen oss när vi kommer. Vi kallar på dom och dom kommer nästan sprigande. Det låter helt sjuk men både jag och louise är sånna otroliga djurvänner..OJ DÅ ! hade inte tänkt mig skriva ett helt inlägg om kor....men nu ikväll ska vi till kim och tony. Hälsa på selma också. Vi har ju inte sett henne.
Och imorgon blir de ullared! hej då !
fin bild !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0