HUVUDVERK

Denna dagen blev väl inte riktigt som jag hade tänkt mig. Vaknade vid halv 6-tiden imorse och hade en så fruktansvärt huvudverk. visste inte om jag skulle stå, sitta, ligga. Om jag skulle testa äta eller inte. De va så obehgaligt! Men vi beslöt oss för att åka till akuten och där fick vi vänta i typ 2 timmar innan vi kom in. Trodde jag skulle slå sönde kaffemaskinen som stod brevid mig. Hade lust och klappa till mamman och dottern som satt och ilglodde på mig. FYFAN va sånt är störigt...
Men när vi väl hade kommit in så kollade de lite på mig, kollade ögonen och böjde på mitt huvud och lite sånna grejer..Men de sa att om de fortsätter under dagen och imorgon så skulle vi åka och rönka huvudet...och de skulle också kunna vara hjärnhinnsflamtion..men de va bara om jag inte skulle få dålig balans och en massa såna random saker.
Nu ska jag lägga mig framför tv:en och bara ta det lungt. PUSS!
finns alltid på mobilen ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0