HELGEN STUNDAR

Nu är torsdagen slut och det är bara en dag kvar sen är det helg. Snacka om att det kommer bli skönt.
Min helg är ganska så fylld om jag får säga mitt.
På fredag är det övernattning med klassen. Det kommer bli KAOOOZ!
På lördag drar jag upp till ullared för att shoppa alla julklappar. Kanske det blir något till mig själv också. Det vet man aldrig.
På söndag ska släkten fira morfar som fyller 75 år. Grattis redan nu morfar.
Men tillbaka till nutiden. Dagen har varit som sitt vanliga jag. Lektioner, läxförhör och hela den biten, usch de får mig att må illa...! Alla 9:or va och kollade gymnasielinjer och skolor och hela den fadderullan. Sen va 8c på prao så de var väldigt tyst och tomt idag..hehe nu ska jag kolla lite tv sen blir det väl att slänga sig i duschen.
Bilden är en favorit sen i sommars.

Kommentarer
Postat av: Jadu, du kan ju gissa vem jag är (;

Och vem tog denna fina bilden? (: <3

2011-11-17 @ 16:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0