HABBA HABBA

Jag fick med mig datan i bilen så jag kan skriva lite mer nu.
Som sagt vi hade ju övernattning med klassen igår. Det va jävligt kul! Vid halv 5 tiden slockande väl de flesta ögonen. Jag blev ju förkyld mitt i allt. Helt sjukt. Det bara kom så på kvällen va jag inte så pepp men senare på kvällen kände jag mig bättre så då skattade jag så tårarna sprutade. HAHA! Sen gick vi upp vid halv 9 för att städa och äta frukost. Jag hade blivit ännu mer förkyld under natten så jag va tjock i halsen och kunde inte andas genom näsan. Jättekul att städa då ..HAHA! Mend det gick bra.
Nu sitter jag i bilen påväg mot Ullared. Ska shoppa julklappar till många! HAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0