ÅRETS FÖRSTA PEPPAKAKSDEG

Hej bloggen!
Idag har det varit en böldag. Louise lämnade huset idag för att vända sida i boken. Ett nytt kapitel har nu påbörjats för henne. Hon beger sig nu mot Stockholm. När vi sa hej då idag på morgonen så brast det..Då började jag böla..haha..så har smågrinat lite hela dagen idag..hehe men jaajaa.
Skolan har varit bra för övrigt. Jag har ätit årets första peppakaksdeg (för mig) det va riktigt gott. När jag och maja kom dä gåendes med pappakaksdegen ville ju alla ha och sen i eftermiddags såg vi alla komma med ett paket med peppakaksdeg..HAHA!
Efter skolan drog jag till kossorna med julia. Det är min nya favoritplats. Bara sitta där och bara tänka och fundera ...nä de är underbart!
Nu kollar vi robinson. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0