Måndag

Hallå alla people!!
Som vanligt tillbringade jag min dag i skolan. Helt okey dag. Fick reda idag, hur det hade gått på so-provet. Alla rätt! Ett VG blev det. Man kunde inte få MVG så VG var det bästa så jag är super nöjd. Engelska-provet gick inte lika bra, hade 7 fel men jag är ändå ganska så nöjd. När jag kom hem så sprang jag och pappa en runda men de gick förvånardsvärt trögt. Tyckte både jag och pappa men det går väl bättre nästa gång som sagt. Nu ska jag göra lite kvällsmat sen blir det Ullared. Ha det bra!

(för dom som vill veta så sitter jag och storbölar framför tv:en, tittar på ett naturprogram, en tiger letar efter sina ungar och hon hittar inte dom :( SNYFT!!!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0