Lördag

God förmiddag!!
Har inte bloggat på 2 dagar nu, snart 3 men datan som vi har är helt störd!! Men ialla fall!
Igår var jag och ellen hos linnea. Vi hade riktigt kul!! Vi var alla tre nära döden upplevelse, hahah ellen och linnea fattar vad jag menar. På kvällen åkte vi upp till fam Oscarson. Riktigt mysigt. Wille han växer för fullt!!
Idag kommer Maja hit. Hon skulle bara duscha sen kommer hon. Blir nog troligen att vi går en runda med viktor och julia.

Vi har ju fått ny tv och jag försöker att koppla in vår blueray-spelare men det går väl sådär. Jag eller hela familjen vill ju se bilderna från Rom, jag och emma brände ju över dem på en cd-skiva så jag fråga gubben nne på onoff och han sa att det skulle fungera på denna bluerayn så vi får hoppas det!
Nu måste jag in på min facebook, känns som en evighet!! Ha en bra lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0