Långt inlägg

Sitter nu i skolan. Jag har rast så jag tog en liten vända in på facebook och nu gör jag mig ett blogginlägg.
Igår bloggade jag inget men det var en rolig dag kan jag säga. På elevens val hade jag, linnea och ellen bild. Vi drejade. Sjukt svårt måste jag säga! Ser lätt ut men det kan jag säga att det inte är. Men iallafall, vi drejade men...vi drejade inte med lera utan med linnea..haha linnea satte sig på drejaparaten. HAHAHAHAH!! Asså jag höll på att pissa ner mig så mycket jag garvade.

När jag kom hem gick jag en runda med viktor eller gick och gick, vi köpte lite godis och åt det istället sen gick vi och tittade in på dagiset där vi gick när vi var små och i skolan som vi gick i F, 1 och 2. Jobbigt att se faktiskt..
Det har hänt så mycket. Det var 4 år sen jag var inne i skolan. Ser jag någon utav mina gammla fritidsfröknar ska jag fråga om jag får ta mig en titt. 

Imorgon kommer nog emma och raffe ner till oss! Trevligt!!
Kl 11.40 börjar min SO-lektion så nu ska jag umgås med mina vänner lite.
Långt inlägg men det får det bli ibland! Ha det bra !  KRAAAAAAAAAAAAM!

//Alice Pettersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0