Friday!

God eftermiddag alla härliga människor! Dagen tillbringade jag såklart i skolan. Inte klokt vad tiden går snabbt, en hel vecka har gått. Fast skoldagarna har varit riktigt sega..men idag slutade ju vår klass kl 12.40. Riktigt skönt. Efter skolan stack vi till samya och köpte godis medan vi väntade på att bussen skulle komma. Drygt att sitta i skolan i typ..1 timme och 20 min för att vänta på en buss. Imorgon sover jag över hos ellen. Kommer bli riktigt kul! Missa inte Let´s dance ikväll!


Och för dom som vill veta så har vår panna stannat så vi har kanske 13 grade i huset. 3 tjocka tröjor, 3 strumpbyxor och ett par byxor har jag på mig. Man kan ju lika bra bo där ute..hm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0