YOU ARE GONE



Förkylningen är ännu större nu, om man kan uttrycka sig så..
Mitt huvud dunkar och min näsa är som en kran, inte kul alls !

Justine och Nina har åkt hem för denna gånge. Nina ser jag inte föräns till november. Och Justine träffar jag nog vecka 29, då hon har en sångtävling..

Usch, allt är pesst och pina nu...Jag saknar alla mina goa tjejer som är nere i Skåne, nää en är i England. ÅHH, jag vill träffa dom nu. De är lite jobbigt men de går väl över.

Jag och pappa va inne i stan idag. Kände att jag måste ha något att göra, när de bara är jag, mamma och pappa i stugan, så jag köpte en målarbok och färgpennor. DJUREN PÅ BONDGÅRDEN, heter boken.
De är faktiskt ganska kul att måla. Kan bara ta fram boken när man inte har något att göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0