: Juli 24, 2011


Lördag igår. Faster, fasters man och farfar kom ner på en god middag. De va faktiskt trevligt. Jag träffar ju aldrig Lisbeth i o med att hon bor i Stockholm.
Både jag och Louise vi fick våra födelsedagspresenter. Lite sent men bättre sent än aldrig. Jag fick två jättefina tröjor. Et armband och 300 kr. Tjetjhig ! sa de i kassan. HAHA,
idag måste jag få tag på någon. Jag vill träffa Fanny för de va jättelängesen. Men hon svara ju inte ?!

Nu ska jag fixa lite med mitt rum. HAAJ HAAJ !
OBS ! min data är heelt störd så de blir inte många inlägg nu dom senaste dagarna.
Imorgon kommer älskade Maja hit. Vi har inte träffats sen..jaa jag vet inte när. De ska bli kul !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0