TRIST

Hej på er !
Jag befinner mig i Glommen nu.. VA?! tänker säkert ni? Hon skulle ju gå på julias konformation. Hon har inte dött, jag har inte dött, vi är inte ovänner. De är såhär att min kropp fungerar inte som hag vill. Jag sover inget på nätterna, har ont i magen och mår illa stup i kvarten. Så jag kände att de blev bäst att åka upp till Glommen igen. Så jag fick skippa julias konformation, väldigt trist men jag hade inte sovit något ändå, och hade bara varit deppig..Men Julia förstod mig så de kändes bra!

Jag ligger back med flera timmars sömn, och inatt somnade jag kanske vi halv 1 och vaknade halv 12 så de va riktigt skönt att få sova ut idag. Idag är jag mycket piggare och känner mig mycket bättre.

Ikväll blir de en runda ner på festivalen.
Nu vill jag ut o sola. HEJ DÅ !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0