SUR

NÄÄÄÄÄ, NU BLIR JAG SUR !
Har suttit och gjort ett inlägg med bilder och allt. Nemen de är klart att de ska försvinna !
Då får jag sammanfatta dagen lite snabbt dådå..

Vi gick ner till festivelen men där var grymt mycket folk. Vi fick verken plats i öltältet eller utanför, så vi gick en runda och sen gick vi hem igen.
Vädret var jättefint igår, men de blev faktiskt kallare under kvällen.
De blev ingen hatt igår, dom hade bara fula hattar och de ville jag ju inte ha. Får väl hitta någon hatt på Ullared, när vi ska upp där nu i veckan.

Imorgon kommer JULIA upp hit. De kommer bli grymt !
Men de är verkligen innesittarväder. Det är igenkorkat över hela himmlen, de vita molnen dominerar idag.
Nu ska jag kolla bloggar. TJAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0