sol o bad

Halloj..

Ännu en dag med sol. De betyder att Alice ligger på stranden och sofftar. Åh vilken dag! Strålande sol. Alice like!
Vid 11-draget åkte pappa, mamma och jag ner till Olofsbo strand. Redan då va där mycket folk. Och vattnet ska vi inte tala om. Vilka vågor !! De va så fruktansvärt kul att bada. Om vattnet gick upp till knäna, kom där då en våg gick vattnet ända upp till brösthöjd. Nää, riktigt kul va de !

Jag ringde till Julia, hon har kommit hem och allt har varit bra. Den rösten har varit saknad! Nu är de bstämt. På söndag åker Julia med mig upp hit. Åhh va det kommer att bli kul!

Nu väntar jag bara på att maten ska bli klar. Sen drar jag o pappa nog ner en runda på kajen. Alltid lika trevligt där..

Have a god time !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0