skönhetstips

HEJ HEJ HEJ HEJ HEJ...
Åhhh, jag vet inte vad jag ska skriva...
Igår gjorde jag, syster o julia egen ansiktsmask. HAHAH, de va jätteskööönt faktikst.
Tänkte ge er 2 skönhetstips.

Egen ansiktsmask:
1.Mosa en avokado
2.Häll i en dl vatten och rör runt.i
3. Smeta ut i ansiktet och på med två gurkor över ögonen.
4. Låt värka i 20 min.

Fixa sommarfötterna
1. Smörj in fötterna med bodylotion.
2. Ta 2 2-literspåsar och trä på fötterna.
3. Ta sedan på strumper
4. Låt värka i en stund (30 min)

Jag och pappa va inne i stan innan idag. Jag köpte 3 nagelack, en fotlänk och en blommig skarfs.
Hade gärna lagt in bilder men har ju ingen sladd som jag sa i något inlägg..
Nu sitter jag hos mormor och morfar, på justines data...Hugo har blivit sjuk, han är förkyld..Tråkigt !
Louise är ju också sjuk, också förkyld..

Jag och Justine hade tänkt att cykla ner till olofsbo, för att sola och bada, men vädret är inte på topp precis. Vi får se hur vi gör, men ikväll tar vi på oss skora och sticker bort till solsidan, tar något att dricka, och prata. Nu när de är sista kvällen innan jussan åker hem....TRIST ! Men nästa vecka kommer Emma o Raffe, då är de kräftfestival, OCH julias konformation. Jag saknar min snöttegöll !! PUSS PÅ EER !!


så töttigt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0