SANSLÖST ROLIG KVÄLL

Hej hej !

Snart beger jag mig hemmåt igen för att äntligen få träffa min underbara Julia !!
Igår blev de en rolig kväll! Gick ner till kajen. Jag fick låna Emmas kamera så jag tog en del fina kort.. men kan inte lägga in dom i och med att de är Emmas kamera.
Vi vann en påse räkor och jag var inte äns i närheten på något jävla choklad..tänkte sno med mig ett men de gick inte så bra...
V tog strandpromenaden hem..satte oss ute och spelade kort tills klockan va halv 2 kanske. Fruktansvärt kul hade vi!

Nu ska vi äta lite mat..Nästa inlägg blir nog när jag sitter hemma hos Julia..
Puss o kram tavelram...(moget)


Bilden HAR ni sett förr ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0