PIPPITRÖJA

Hej hej !
Dagen idag har spenderats med älskade fanny och andré.
Jag kom till fanny vid 12-tiden och åkte hem vid 9-tiden. HEH..men vi har haft jätteskoj.
Vi va inne en snabb runda i Hässleholm för att vi blev hemskt sugna på ben&jerrys, så vi åkte in och köpte oss en glass. MUMS !
Imorgon åker jag till fanny igen, kommer vid 8-tiden och sen drar vi in till K-stad. André ville så heeeeeeeemskt gärna följa med så han fick väl hänga på... HAHA nej men de kommer säkert att bli trevligt !

När jag kommer hem ligger min pippitröja på bordet. UHHHHHH ALICE IS HAPPY NOW !
I<3

Inte den bästa bilden men de kommer väl bättre sen...någon gång ..

Kommentarer
Postat av: Cajsa Bengtsson

ÅH PIPPITRÖJA !

Japp, jag har alltid varit ett stort fan av henne asså ...

Var har du köpt den tröjan ? :o

Måste ha måste ha ! De är så snygga. Jag ska inte härma eller så, de är bara såå mysiga !

Kul att höra att du läser min blogg, visste jag redan men jag har bestämt mig för att skriva så till alla ^^ kram på dig !

2011-07-29 @ 20:46:36
URL: http://cajsasdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0