OLOFSBO

Hej hej !
Ännu en solig dag, ännu en dag på Olofsbo strand.
Pappa körde ner oss till stranden, sen stekte vi sönder ! De va riktigt nice !
Vi åt glass och spanade in lite boys..många fina boys där ja !
När vi kom hem, dushade vi, och sen gick vi ner till stranden och tog många fina bilder. Få se om de kanske blir någon ny header. Appråpå header. Jag byttade imorse. Den är likadan, fast en annan bild. De blev så konstig på den förra, med mina fötter. Jag stod nämligen i vattnet, de är därför.

Imorgon är de full rulle igen. Jag och Julia drar till FUNCITY !
De kommer bli helt galet !

Kameran får stanna hemma så de blir inga bilder från Funcity ..
KRAM PÅ ER ! löv u !






olofsbo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0