OLFSBO, strandkanten



Hej alla solbrända människor..

Idag  har jag spenderat i stort sett hela dagen på stranden, i Olofsbo. De är nog den
finaste stranden i hela världen.
Sanden är helt vit, havet är kristallklart, med en enstaka tångruska(men de hör till)
Strandkanten som den så fint heter(restaurange) spelar musik. Så härligt. Känns som
man är utomlands.

Jag och Justine tog cyklarna och cyklade ner till stranden. En väldigt härlig och mysig cykeltur.
 Massa små stugor, fullt med folk på gatorna.
 De e så roligt att åka ner på ett sådant ställe, för där finns alla typer av människor. Ungdommar,
 äldre människor, utländkska folk som kommer till just Olodsbo strand. SÅ HÄRLIGT!

Nu
har jag duschat. Len och fin om benen dessutom. Ikväll gästas vi av mormor,
 morfar, justine, soffie och herman. Trevligt ! Pappa har som alltid när vi fått 
 gäster, gjort lite kuliga lekar. Också ganska trevligt, om ni frågar mig, vad jag tycker asså..

Appråpå julen ! Jag och justine har också hunnit med att kolla på de 12 första avsnitten
av pelle svanslös, som va julkalender år 1997, de vill säga, jag kommer inte ihåg när de
gick..

Nu ska jag in till stugan igen.
OBS !!
IKVÄLL BLIR DE KVÄLLSDOPP, SOM VANLIGT..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0