MÅSJÄVEL

Då är man uppe i Glommen. Jag och Louise kom upp vid 2-tiden idag. Vi kände inte oss så jätte välkommna. För på taket sitter där två jävla måsar och dyker rätt ner på oss och attakerara oss. Asså jag har aldrig varit med om något liknade.
Vi skulle ut med Malte men då flög måsen över oss och dök ner lite då och då.
Så de ska bli kul att se när mamma och pappa kommer. Hur måsarna riagerar då.
Dom borde vara här nu tycker jag...
Iallfall så, jag och Louise har bäddat, så mamma och pappa kan inte klaga på de. Vi har gjort allt som vi kan göra tills dom kommer upp.
Men vi har ingen mat eller dricka änn så länge, så jag sprang in till mormor och fick en macka. Den gled ner rätt så snabbt. Gott va de med.

Nu ska jag försöka skrämma bort måsarna. Men jag lär väl bli rädd..
BTW: måsarna har precis fått ungar så de är därför dom är agresiva..
PUSS !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0