lalalalalalalalalalalala

God morgon!
natten som varit har inte varit kul. Sista gången jag kollade på klockan va hon 02.34....NICE! så jag somnade väl där någon stans och sen har jag vaknat, sommnat  om, vaknat sommnat om och så har de hållt på hela natten.
Jag sov ute i soffan inatt för att i vånngsängen som jag entligen ska sova, där är så fruktansvärt varmt !

Men skit i de nu. Någon gång i eftermiddag så kommer kusinerna och stannar här tills onsdag. Mys mys !

Pappa skulle bara bort till affären och sen sticker vi ner till havet och badar. Kanske jag blir lite piggare då.

Juste ! kamerasladden som gör så att jag kan ladda in bilder på datan, den har jag glömt hemma så de blir nog inga bilder ifrån konformationen. Inte på ett tag iaf.

Puss o kram !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0