JULIA&ALICE

åhhhhhhh vad jag hatar min data just nu! JAG FÅR SPEL PÅ DEN !

Igår besökte vi strandkanten, jättemysigt ! Jag tog en vezuvio, de gjorde Julia med. Gott !
När vi kom hem greppade Julia kameran och sen gick vi ner mot hammnen. Och gissa om vi tog många bilder? De gjorde vi ! Men jag tänker dock inte lägga in så många nu, dels för att datan får sina ryck och sen är de trevligare att slänga en en eller två bilder, lite då och då.

Ikväll åker vi upp till Varberg för att kolla när JUSSAN sjunger. Kommer bli jätteskoj! Julia ska filma och ta kort. Är jag tillräckligt snäll tror jag att jag också får ta lite kort på min älskade kusin (A)

juste ! där kom fram en gubbe till mig igår, och sa:
Hej! Du, du är så jävla snygg och jag har varit fotomodell.
HAN VAR TYP 65 ÅR ! SÅ JÄVLA ÄCKLIGT!!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0