HÄRLIGA DAG

Ännu en dag med sol, idag blir de stranden till 100% !
Igår när jag hade tagit mitt kvällsdopp, skulle gå upp till stugan. Tror ni inte att jag trampar på en jävla humla. Jodå, jag kan också..Så nu är foten eller rättar sagt STORTÅN , svullen. Jättevackert..
Så jag ska helst inte gå på foten, för då kliar de jäävlar !

Vid 10-tiden vaknade jag av att 100 måsar sitter o skriker utanför fönstret. KÄFTEN ! tänkte jag, men de hjälpte inte. Sen kunde jag inte somna om så jag gick upp, åt frukost och nu sitter jag här, framför datan, när de är strålande sol ute. Men jag ska byta om till badkläder sen så tar mina fötter mig ner till havet, där de blir sol o bad.

Ikväll blir de en tripp bort till Solsidan med mamma o pappa. Hoppas bara vädret vill som jag vill, så kommer de nog bli mysigt.

Kram på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0