GÄSTBLOGGNING: JUSTINE

Här har ni en tvättäkta boråsare, det ni!

Jag är nämligen Justine Hermansson, Alice kusin! (jag är femton år)
Jag tänkte höja lill-Alice statistik här. Tyckte den var lite låg!


vet bara inte vad jag ska skriva....

JOOOO, nu vet jag

Är det bara skåningar här?
VET NI?!?!!?
jag som liten undrade varför skåningar var så "vingliga" i munnen...., rätt komiskt egentligen!

shit. det var svårt det här...att blogga alltså!

därför tycker jag att alla (?) (ni är ju inte super många) men att ni ska krama er själva i 10 sek! AS BRA!?!?!
Att krama sig själv alltså. jag brukar göra det ganska ofta. det får mig trygg. man kan även pussa sina händer. oftast när jag gör det börjar jag gråta. och då tycker jag synd om mej själv. FAST DET FÅR MAN , och man får vara ledsen. Glöm aldrig det!

det var svårt att blogga. men ska se om jag kan slänga in en bild......

OBS! det är INTE jag till höger......såklart. i mitten, i mitten sitter jag. bilden är från igår då jag konfirmerade mej!

det var kul att blogga, hejdå !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0