FUCK ON OFF !!!!!

Pappa ringde precis till Onoff...Dom tar fortfarande emot presentkort, och hennes råd va att handla upp dom så fort dom möjligt. Inte så lätt för Alice. Jag har två presentkort här i stugan, resten ligger hemma. Närmaste onoff är uppe i Varberg. Jag kan inte åka hem idag för att hämta mina presentkort. Så de får bli såhär, att jag åker hem på torsdag, (som var tänkt från början) samlar ihop mina presentkort, på fredag åker jag in och fixar allt. Får väl försöka pruta lite nu med, när dom ändå ska gå i konkurs. ...

Denna dagem började inte alls bra. Nej usch. Nä fy, känner mig heelt deppig..Vet inte vad jag ska göra för att muntra upp mig. Men william kommer snart och han kan alltid göra en på gott humör. Den lille godingen !

Nu ska jag ta o äta ships. HEJ !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0