FÖRBANAD !

Tanken var ju den att vi skulle gått bort till Solsidan idag..men så blev de inte. För någon timma sen blev de dåligt väder o nu öser de ner. Hoppas verkligen att de blir bättre tills imorgon, när Emma o Raffe kommer.

De blev inte postiv riaktion av mig när jag fick höra att Onoff har gått i konkurs. 3200 KR SOM GÅR RAAAAKA VÄGEN TILL SKOGEN! De gillas INTE utav Alice!
Men vi ska förska ta oss till Varberg där onoff finns, och se om jag kan få något av de..
Har velat ha en systemkamera så hääär länge och när man väl är på god väg så kan man inte . .  Sånt är inte kul !

Men något ska jag ha iaf. Tänker inte bara "klippa" presentkorten och låta de va. Man måste kunna få tillbaka pengarna.


Nu sitter jag o kollar på Johan Falk. Jättekul ! Men mamma gjorde kvällen lite bättre iaf. Hon sa att när hennes semester är slut ska vi nog ta en heög uppe i Göteborg, och de ska bli jätteroligt ! Puss på dig mamma !
Nu ska jag kolla Johan och sen blir de sängen. Puss !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0