Detta kan nog sluta hur som helst. .

Hallå igen!
Måsarna har lugnat sig en aning, men så fort jag eller louise går ut så cirkulerar dom runt oss. Snart lägger dom väl en klutt på oss.. .
Mamma och pappa har kommt upp. Dom tyckte vi va ganska löjliga.
Men iallafall. Mamma sa till mig att jag skulle ut och lägga handukarna i duschrummet. Lite rädd va jag när jag skulle ut. Men så följde louise med mig ut. Såklart va där låst så vi gick in igen för att hämta nycklarna. Sen gick v ut, då kommer där en måsjävel och flyger så lågt så både jag och louise känner vindpusten i vårt hår!!!
Detta är fan inte kul asså. Jag är livrädd i mellan åt.
Och måsungarna är fula som stryk dessutom. ÅH!
Och nu kommer inte kylskåpet och spisen igång.
Jaa, detta kan nog sluta hur som helst. .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0