Min fot kommer att ramla av

Va ute och gick en runda med viktor och maja idag, gjorde också det i lördags och vi hade hur kul som helst men..problemet var att vi blev väldigt  blöta om fötterna så idag tog jag på mig två par strumpor och mina fina gummitstövlar men vad hade vi gått? typ 300 meter sen trampade jag på väldigt tunn is som SÅG tjock ut och det brakade och där var kanske en halv meter djupt så  vattnet kom in i stövlen och jag blev blöt. Så jag satte mig på en sten och tömde stövlen med vatten och kramade ur vattnet ut strumpan och vevade med båda strumperna i luften och satt barfota i -1 grad ute i skogen men sen kom jag ju på att min vante hade inte blivit blöt så jag satte den på min fot, men jag är ju väldigt smart och kom på att jag hade två strumper på den andra foten också så jag tog av en strumpa och satte på den andra foten(smart gjort av mig) och sen var ju allt bra igen men lite blött var det men det får det vara! Sen gick vi hem och på hemvägen hitta vi en stor isplätt som vi åkte på skridskor på och sen kasta viktor i en boll i ån och den skulle jag ju få tag på men det skulle jag ju inte gjort men det gjorde jag och ställde mig på ett isflak och det brakade....och jag blev blöt igen samtidigt som jag rev mig på enn taggbuske. JAG TRODDE SERIÖST ATT MIN FOT SKULLE RAMLA AV SÅ KALLT DET VA!! USCH!!


Och för dem som vill veta kasta viktor ner min mammas mössa i ett hål fullt med vatten men det såg ut och luktade rent ut sagt SKIT!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0