Tjabba, Tjena, Hallå!! :)

Heeej på er alla underbara människor!! :)
Skolan idag var helt okej. Jag glömde mina skridskor i bilen så jag fick låna skriskor där i ishallen och dom hade bara killskridskor och det var nog det svåraste jag har gjort. Det går ju inte att åka med sånna! hm men annars har det varit bra, för mig ialla fall! Efter skolanstack jag och rebecca till tyrs hov och simmade...eller simma och simma, men vi simma en del av tiden iallafall!
Mamma har stuckit upp till Jönköping på messa så hon kommer inte hem föräns på söndag :( kommer att sakna hennes gnäll! Ikväll gör pappa en pastasallad med kykling. Gott! och louise är hos jenny så hon kommer inte hem föräns i natt tror jag! Och skulle också vilja säga tack till Maja, Fanny, Ellen, Linnea, Rebecca, Ina, Ottilia och Fanny för att ni finns för mig! PUSS PÅ ER ALLA!

Kommentarer
Postat av: fanny

Tack för att du finns för oss också,

& för att jag alltid kan snacka med dig i skolan, speciellt idag!

jag älskar dig! :)

2011-02-03 @ 20:06:16
Postat av: ellen

Du glömde Linnea! :S Tack alice älskar dig kram ellen<3

2011-02-04 @ 15:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0