PISSELÄXA

Hej.
Idag är Alice riktigt sur! Jag är så fruktansvärt skoltrött så jag skulle kunna sätta en bomb mitt i skolan. Så känns det..vi har sjukt mycket läxor och prov i de sista veckorna som är kvar. Trodde att man trappade ner på alla läxor och prov innan de blir lov men de verkar inte så. Spanskan ska vi inte tala om...Jag fattar absolut ingenting!
Fick tillbaks ett glosförhör 60 verb...fick 58,5 av 60 så de gjorde min dag.
Dags att lucka 6 blir öppnad.
En sjukt snygg ljusblå kavaj. Jag har aldrig användt den! Vet inte varför..kan vara för den
är förstor...hehe men storleken är 36. Kan användas till mycket!
ring/smsa 0738411442
kommentera
e-mail [email protected]

TJAO

Kommentarer
Postat av: BOBEK

-duktig flicka som klarar det ;) gör som jag, kopiera allt från internet!

2011-12-08 @ 07:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0