KAOOOOOOOOZ

Om några timmar är det nyår. Om bara några få timmar ska jag ner till fanny. Jag har verkan kommit på vad jag ska ha på mig, packat väskan med kläder, dricka, sovsaker..jag hittar inte mina skor som jag hade tänkt ha på mig, jag ska följa med mamma och nina in till stan för jag ska köpa lösnaglar tills ikväll. Hur i hela helvete ska jag hinna allt detta innan de nya året är här?!
Jag har funderat på en svart klänning, den som jag hade på julklapp, eller om jag ska ha min vita spetsklänning med svart kavaj, svarta skor och en massa smycken..ska gärna bestämma mig innan 1 idag!
JAJA, jag säger till hur det går lite senare!
första kvällen i lägenheten. ingen tv.. får ta datan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0