JULPYNTNING

Hej!
ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen men jag har inte haft tid och orken har varit på 0.
Igår åkte jag med fanny och ina hem till fanny. Drog lite senare in till tyringe och träffade tobbe och josip. Det var ju sjukt kallt igårkväll asso..och jag gick i converse. INTE BRA! men de va iaf jättetrevligt.
Idag smsad jag och julia och frågade henne om hon ville hjälpa mig med matten. Så halva eftermiddagen gick åt för att sitta med mattteboken i facet...
Jag och Julia har tagit in granen och pyntat den. Den blev jättefin! Vi har gjort ett eget peppakakshus också. Kan ju inte påstå att det blev så fint men de var iaf en trevlig stund.
Julia sover här inatt så de blir en myskväll !
Kram!

Kommentarer
Postat av: BOBEK

får jag smaka på pepparkakshuset? :D

2011-12-10 @ 21:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0