GOD JUL

Ja..då säger jag väl som alla andra. GOD JUL!
Har haft en väldigt mysig julafton. Gick upp vid 8 och åt tomtegröt och fick mitt nissepaket. hihi så mysigt.
Sen gjorde jag mig fin och sen var det dags för julbordet. Jag och syster tyckte att vi skulle dra ut på julafton så vi har precis öppnnat klart alla julklappar. Fick en massa fint. B.l.a en sjukt snygg klänning av min kära syster. Det kommer bild. JAG LOVAR! Ni får bilder efter hela julhelgen för jag ska öppna lite paket imorgon och lite på måndag också..hehe stor släkt.
Nu väntar en lång kväll framför tv:en med en massa roliga filmer. Ha en fortsatt trevlig julafton.
FRÅN MIG TILL ER, EN RIKTIGT GOD JUL!


Såhär ser Alice ut på självaste julafton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0