BÄTTRE FÖRKLARING IDAG

Ni fick inte riktigt någon förklaring igår. Kanske de va svårt att hänga med på vad som hände. Min data som jag hade med mig upp fungerade inte och louise data ville inte heller fungera men nu funkar min data igen.
Vid 11-tiden igår tog jag, syster och mamma tunnelbanan in till city för att shoppa. Det blev ett par höga jeans som jag har letat efter så lääänge, en vit spetstunika. (Detta skrev jag igår men skriver de igen.) Och en grå tunika.
Första gången jag var i stockholm och jag blev positivit bemött. Skulle mycket väl kunna tänka mig och bo där.
På kvällen va de tänkt att vi skulle träffa lisbeth, hans och farfar. Jag trodde att vi skulle träffas inne hos dem, äta mat och bara mysa men istället hade Hans bokat bord på en av stockholms finaste restaurange. Hilton. Bara lyssna på namnet. Jag fick lite smått panik för jag hade inte tagit med mig så fina kläder. Så jag fick ta mina nya jeans och min vita nya tunika. Vi fick sitta vid världens finaste utsikt och fick äta världens godaste mat. Riktigt gott va de.
Ni fick ju bilder i förra inlägget.
Nu sitter jag i bilen påväg hem till Hörja...
Imorgon är det nyår. Firas tillsammans med ett gäng härliga brudar. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0