VAR ÄR MINA BYXOR ?!

Hej  bloggen !
Jag vaknade vid 11-tiden ungefär, såg att de va sol och smsade Maja, men tydligen va de inte sol hos henne och kollar ju ut nu så är de inte någon sol...men bara de håller upp idag blir jag glad!
Men jag har ett problem till. JAG HITTAR INTE MINA MÖRKA JEANS !
Jag har letat på mitt rum i källaren, på mitt rum där uppe, i tvättrummet och i storarummet. DOM FINNS INTE ! öhöh..
Jag och Maja har velat fram och tillbaka vad vi ska ha på oss. HAHA, men jag kom på imorse att jag har ju en syrra med en stor gaderob, så tänkte jag på en vit tunika, jag frågade och jag fick låna men jag behöver ett par byxor. ÅHHHHHHH..JAJA..KRAM PÅ ER



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0