UNDERBART

Hej, & förlåt för att jag inte har bloggat idag, men jag har inte haft tillgång till data för änn nu.
Min dag har varit heelt undebar !
Imorse va de dock lite stressigt ! Jag trodde att maja och hennes familj skulle komma seeeeeen eftermidddag men när klockan va 12 va dom på väg mot mig. Jag hade kanske 10 min på mig att duscha, ut med malte, springa bort till affären och stänga och låsa alla dörrar. När man stiger ut ur duschen, torkar sig, tar på sig kläder och märker att man har balsam kvar i örat, då har man fan stressat sönder !
HAHA men de va ganska kul !

Nu sitter jag hos majas kompisars stuga. Här är hur mysigt som helst ! Vi har badat. Vi hade "krig" uppe på en flotte. Gick sådär för Alice Pettersson....Blev nerputtad heela tiden ! HAH
Nu ska vi kolla lite tv och jag tar nog en vända in på facebook och lite bloggar. Ha de, ska försöka uppdatera imorgon också. PUSS !


Bild i repris .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0