UNDERBARKVÄLL BLEV UNDERKVÄLL

Hej på er!
Kvällen slutade så sjukt jävla dåligt men jag orkar inte skriva om de . Jag berättar om de roliga istället.
Jag åkte till fanny, där nellie också va. Sjukt kul att träffa dom igen ! Vi fixade oss och sen gick vi mot stationen, där vi mötte upp alla andra som skulle med.
När vi kom in köpte jag en heliumballong. Jag tror att fanny och nellie uppskattade den mest av alla. HAH kul va de. Sen så gick vi lite och stötte på Cajsa( www.cajsasdagar.blogg.se ) och hon berömde mig för min fina pippitröja. HIHI, alltid lika kul att få komplimanger. De va självklart jättekul att träffa Cajsa också !
Sen gick i lite till och stötte på någon annan trevlig människa, gick lite till och stötte på någon annan. Jaa, så vade men de va riktigt KUL! Måste också tilllägga att jag och Nellie köpte nog 3 små heliumballonger VAR! hahaha SÅÅÅ KUL !
Sen inträffade de tråkiga men jag kan ju säga såhär. Vid 22.18 skulle jag hem. Sen kan ni sjlva få fundera varför, hur, när, var ?

På måndag drar jag till Fanny Carlsson igen. Hade varit kul om vi hade kunat träffats alla igen så att jag få umgås lite mer med dessa härliga människor. Men vi får se hur de blir ! Nu ska INTE SOVA!  Inte efter detta tråkiga avslut på en kväll som kunde blivit oförglömlig ....den lilla tiden kommer jag aldrig glömma sådeså !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0