TRÖTT OCH CHILL

Första skolveckan avklarad.
Vi har sjukt mycket läxa, men jag orkar inte sätta mig med det. Ush ! Tar de på söndag.
Idag va de skolfoto..JAG FICK SITTA ! JEEEYS ! hihi, de va de jag ville!
Sen va de elevrådsfoto. Alla står typ på ett bord.hehe...och polarfotot också, där sitter vi i en trång trappa. Jag sitter i fannys knä, och så gör vi ett hjärta med våra känder. HIHI, mobbat !
Efter skolan följde jag med fanny och nellie, vi kollade fina pojkar, hihi, vi kollade på hockey.
Imorgon, då är de kräftfiske. Vi frångar kräftorna och kokar dom där, så mysigt ! Vi ska sova där nere också. I ett stort tält ! hihi, jag ser fram imot de !

Nu ska jag bara chilla och sova. Hej då !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0