TRÅKIGT VÄRRE


Hej hopp !
tisdag idag, innebär lång dag..skolan idag va lika tråkig som vanligt .. vad annars har skolan att ge...?
engelskan va helt okey, de känndes helt okej med testet. har bara några få sidor kvar i boken så den
är snart också checkad. DUKTIGT ALICE !
vet inte riktigt vad jag ska göra nu. Funderar på att ut och fota lite, eller gå en runda, kanske upp till IP
och kolla på nör viktor spelar. (mr perfekt) Får se vad som händer. Vi kanske synes ikväll HEJ DÅ !

Du beter dig konstigt. Jag har inte
gjort något...Du borde istället vara
glad och inte så jävla sur & inte va så
undvikande. ..Du vet hur jag känner.
Kan inte ändra på dina känslor
men vad som än händer så
vill jag iaf att du ska veta
att jag alltid kommer ha dessa
känslorna för dig som jag har nu.
Det pirrar alltid lita extra när jag ser dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0