SKOLSTART

Tillbaka till skolan igen...
Jag gick och la mig klockan 10, somnade vid 4, vaknade sen vid kvar i 6. Va hur pigg som helst och började fixa mig inför den stora dagen (hehe)
De va faktiskt kul att se alla igen. Vilka som hade förändrats och inte. Lite kul, tycker jag.
När klockan slog 8.25 samaldes vi uppe i bildsalen....såklart ..
Där fick vi vårt nya schema och en ploppglass. De uppskattades av oss i klassen!
Färgen på loggboken va jag väldigt spänd på. Jag hoppades på mörklila men de blev grön. De får väl duga ..
Vi har också fått ny lärare i engelska, där har vi kitte. Jag bara stromälskar henne, redan efter en lektion. SÅ HÄRLIG! Vi har dock redan fått 18 glosor av henne.....Vi som också har spanska fick ny lärare. Kommer dock inte ihåg vad han heter men han var iaf 2 meter o 17 cm. LÅÅÅÅNG !

De som kändes konstigt va att de gammal 9:orna va ju inte där..
Jag ser fortarande mig som 6:a, de som va 7:or, ser jag som 7:or osv...
Men man vänjer vänjer sig vid de med ..

På fredag fotograferas vi. De ska bli skoj. Jag hoppas jag får sitta dennna gången. Hatar verkligen att stå upp. Jag vet aldrig var jag ska ha mina händer. Blir gaaalen 

Nu ska jag ta lite kvällsmat. Hej då !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0